söndag 6 mars 2011

Remember this moment, layout från gårdagens träff

En härlig lördag tillsammans med scrappande vänner. Trots strålande solsken utanför fönstret så satt vi fem stycken och bara njöt av diverse kreativitet. På vägen till träffen hämtade jag min nya dator. Johanna fick ta med den hem då jag trodde jag skulle åka buss hem från träffen senare under kvällen, men tack vare otroligt hjälpsamma vänner fick jag skjuts från Bollebygd till Borås där världens bästa grann Annki hämtade mig :)
Lite melodofestival mys, sedan somnade jag kvickt och NU har jag ätit frukost framför Vasaloppet....

Ha en skön söndag, jag tar en kopp kaffe till och hoppas på att dagen idag ger lite mer energi.

Kram Aase

3 kommentarer:

Karin sa...

Så fina färger på layouten och vackra dekorationer! Härligt att få sitta tillsammans och vara kreativa! Förstår att du en bra dag!

Sylwia sa...

Vart framkallar du dina bilder? Har äntligen sorterat bland mina foton och vill framkalla, men vet inte vilket bolag jag ska vända mig till.

Cath. sa...

Underbar layout!
Ser fram emot att vi snart får träffas!
Kramar!