fredag 1 maj 2009

A home is made of love and dreams.....

Detta blev min LO efter Åsa / Badankas kurs i paperpiecing. Vilken härlig kurs, att använda papper och 3D kuddar på detta sättet var helt nytt för mig. Men det blir fler gånger med lager på lager med 3D kuddarna och att använda alla spillbitar...... Resultatet blir urläckert. Denna LO ska jag rama in och sätta på en plats i hallen där alla ser den när de kommer till oss. För det stämmer så bra med rubriken på denna LO och vårt hem.
Vi älskar varandra och har drömmar som vi vill förverkliga :)
Jag har haft en toppen dag med Tg & småkillarna. men ack vad min kropp är trött nu.....
Jag går och lägger mig, återkommer med underbara bilder från våra dagar med småkillarna innan helgen tar slut :=) Tills dess.... Njut och ha en underbar lördag & söndag!!!!
Kram kram Aase

9 kommentarer:

Lotta sa...

Jättefint, den stilen som du har på rubriken är sååååå snygg!!!!!
Ha en härlig helg!!

Emmie & Kiara sa...

hej
det är klart att jag ska hjälpa dej lära känna Kiara på söndag. ska bli kul att träffa dej igen, kommer Sofia och Johanna och Rasmus med? gillade din bild blir säkert en snygg tavla.kram Emma

cilla sa...

Supersnyggt!! Kan tänka mig att kursen var trevlig:)
Fortsatt trevlig helg!
Cilla

Karin sa...

Snygg blev den. Ser att du inte har med tjejen....samma planer har jag, med en annan text. Får se när jag hinner fixa färdigt min.
Ha en fortsatt skön helg!
Kram

MissMian sa...

Så snygg!!

LottaM sa...

Jättesnygg! Åh vad jag önskar att jag hade haft möjlighet att vara med, men det kommer fler tåg.

Hoppas att du haft en riktigt härlig och skön helg.

Kram Lotta

Tessalonika sa...

Vilken underbar LO...Ja vi ses på Maran den 30;e Det ska bli jättekul att träffa alla:)
Kramiz Tessalonika

joggemia sa...

Så himla fint! Kommer att bli super som tavla!!

Kram!

Anonym sa...

Vad du är flitig och gör klar dina saker, jag har lite kvar på istort sett alla mina projekt men men men det kanske kommer!

TACK snälla ni för dessa dagar som ni haft killarna, så skönt att veta att de är i goda händer och de stortrivdes ju de små lortgrisarna.
Ni är bara bäst!
Kram Lotta