fredag 26 juni 2009

Halvtid och lite nytt....

Denna veckan har jag jobbat 50% av min vanliga tjänst på 75%.....
Funkat ganska bra, men det har bara funnits ork till det. Idag är jag hemma hela dagen eftersom jag hade lite tid att plocka ut. Liten bloggstund och sedan väntar scraprummet :=)

Från helgens scrap i Varberg, kommer här två LO på två mysiga småkillar i min omgivning.
Först Viktor med världens härligaste skrattmin. Puss min goding!
Kung Av Sopmaskinen, gissa om grannpojken Simon var glad när han fick åka med på den när vi hade vårstädning av gården. Han sken med hela ansiktet :)
Ha en skön helg, imorgon grill med goda vänner och mina tjejer kommer också!
På söndag DT-träff med Handstämplat, kul kul!!
Kram Aase

1 kommentar:

joggemia sa...

Hoppas du får tillbaka kraften snart! Vilka härliga layouter och söta killar! "Kung av sopmaskinen" låter kul att vara! =)

Kram!