söndag 21 juni 2009

Midsommarhelgen är slut....

Vart tog dessa lediga dagar vägen? Swisch så var de slut..... Varit hos svärföräldrarna i stugan. Lugnt och skönt har det varit, haft tur med vädret. Idag har jag suttit på altanen och solat :)
Ja, det har jag faktiskt men med en bok i knät :) Är ingen soldyrkare precis men idag var det prcis lagom för mig, så shortsen åkte på för första gången iår. Det har blåst en massa, men bara lite regn och åska betydligt bättre än utlovat. R & N harvarit med och det har varit skönt att umgås. även om TG mest sliter när vi är därnere, denna gången stenläggning.
Scrappat lite har jag hunnit med, denna gången två LO på min bonusdotter...Hon har varit hos ngn modellstudio i Göteborg och blivit fotad. Härliga kort att scrappa...

Härliga färger på detta foto, har även gjort om dem svartvita....

Som detta foto....
Nu kaffe och en stunds avkoppling och njuta av tystnaden :)
Kram Aase

10 kommentarer:

NB sa...

Super fina! Snyggt med moln stämpeln!

Karin sa...

Snygga layouter du gjort till fina foton!
Kram

Tessalonika sa...

Vilka underbara Lo.n och kortena är ju fantstiska....
Kramiz...ses vi på söndag??

MissMian sa...

Wow!! Dessa var ju helt underbart snygga!! Gillar alla små detaljer på dem! Vi hade också bättre väder än utlovat och jag tror att det faktiskt är det bästa midsommarvädret på flera år, även om man kunde ha önskat ännu stabilare!

CillaT sa...

Så läckra=) Härliga foton! Älskar kontrasterna i det över och oranget är aldrig fel=)

Kram

Annelie Maddock sa...

Underbara foton och fantastiska LOer!! Gillar Dina fargkombinationer skarpt!!

Sanna F sa...

Urfina layouter du göööööööööör!!!

Paradise sa...

2 riktigt tokfina lo´s!!!
Toppenfina detaljer som alltid! =D
STOR KRAM Petra

Susanne H / snuffehar sa...

Såå fina båda två!
Kram

Johanna sa...

Tack för kommentaren i min blogg. Vilka häftiga fotografier, förstår att de var roliga att scrappa! Superfina LO´s. Kram Johanna