onsdag 15 juli 2009

Lite scrappat att visa

Vilken fel färgåtergivning, hmmm vad beror det på för dåligt ljus kanske. Iaf så är det vit CS, färgstarka papper till StorBus passar han som person. Här på vår lillalekplats i vårt område som han gärna går till när han kommer och hälsar på. Lekplatsen är full med sand, därav titeln, Stora sanden säger StorBus. För på vår lilla innergård finns det en sandlåda, alltså kallas den lilla sanden. Kul med egna namn uppfunna av StorBus.... Ppper från Kaiser

Att digga till musik gillar StorBus, här på visfestival i Fänneslunda och Långkalsong som spelade låten Robotapa :) Också här en färgrik LO. Basic Greys - Lime rickey

Idag är det mulet, ska ta det lugnt och kolla klart på nyhetsmorgon så får vi se vad dagen ger.
Må gott! Njut av sommaren som är mysig trots att det inte alltid är det väder man vill ha...

Kram Aase

7 kommentarer:

malin sa...

härliga layouter, starka färger och fina foton - det gillar jag :) hoppas att du har haft en fin dag... det kom kanske lite sol hos dig också? här har det varit riktigt fint (säger hon som sitter inne och jobbar...) *kramar*

joggemia sa...

Två mycket läckra färgstarka layouter! Härligt uttryck med stora sanden...så finurliga de är barnen. =) Ja, jag undrar allt när solen har tänkt att komma tillbaka. I och för sig kan den vänta ett par dagar eftersom vi ska tapetsera om i vardagsrummet. =)

Kram!

Karin sa...

Hemkommen från en veckas semester hittar jag massor att titta igenom här hos dig!!! Härliga layouter med fina titlar!
Kram

Emelie sa...

Vilka härliga LO´s underbara färger också. Det var längesedan jag scrappade nu får nog bli det en dag, borde skaffa mig ett rum så nedrans jobbigt att släpa fram allt :) Ha det bra i sommarn

Anonym sa...

Hej hej nu är vi hemma igen efter ett par dagar i husvagn, nja vi har inte varit så mycket i vagnen men sovit där har vi gjort. Haft jättemysigt och hälsat på hos flera stycken utefter kusten.
Soligt och gott väder så jag har till och med badat flera gånger!
Wow vad mycket du hunnit göra och vad fina de är på Filip!

Ha det gott så hörs vi säkert under dagen, kram L

NB sa...

Vilka fina LO`s! Har läst boken P.S... men får nog se filmen nu också när jag hör att dne är så bra! Ha det gott!

MissMian sa...

Älskar båda två!!! Du är tokduktig på att scrappa färgglatt!!