söndag 5 juli 2009

Middag, våffelcafé och regn

Är allt en stolt mamma idag :) Fick äran att tillsammans med två andra mammor servera på en speciell middag igår. Sofia, min gullhöna och hennes skolkompisar sedan flera år tillbaka hade middag med kavaljeér. De hade själva fixat allt, vi lade upp maten och serverade. Givetvis tog vi hand om lite disk också :) Så kul att få vara delaktig, och så här söt var min goa tjej.

TACK, gumman för att en mammarazzi fick vara med, finns allt en hel del bilder från kvällen.

Idag, har vi tillsammans med mamma, Bosse och lillebror samt TG´s stora syster besökt våra hjärtevänners Våffelcafé i Grovare. Så fint de har fått i sitt växthus och hela trädgården var full av små bord där man kunde slå sig ner för att bli serverade våfflor & kaffe. Till min stora glädje fanns laktosfria våfflor m grädde. Gissa vem som mumsade i sig två stycken hur lätt som helst :)
Lotta, min allr goaste hjärtevän: Av hela mitt hjärta önskar jag dig lycka till. Så stolt över att du gör din dröm till verklighet. Nästa helg kan jag ta disken en av dagarna boka bara in mig :)

Givetvis passade TG och Viktor på att busa lite :)
Precis efter det att vi kom hem åskade det rejält och himmlen öppnade sig. NU har det lugnat sig så man kan blogga och njuta av att i morgon är jag ledig :)

Ni måste kika in här
Jag är grymt stolt över att tillhöra det gäng som gjort detta arbete tillsammans :)
Just det, ny huvudupplaga och Pdf tidning, bättre än någonsin.

Kramen till er alla!
Aase

1 kommentar:

joggemia sa...

Verkar som om ni har det härligt just nu! Vilken vacker dotter du har! Så snällt också att mamma fick ta foton för framtida scrap. =) Tidningen ska jag definitivt kolla in också.

Kram!