tisdag 9 mars 2010

Dekorationsbekymmer, klädnoja och solsken....

Tycker det är så svårt med dekorationer till mina LO just nu, men trots det så är jag verkligen scrapsugen igen och det är underbart. Behöver lugnet som Scrappingen ger min själ.
Har lite klädnoja just nu, inför helgens resa till Hemsedal kan jag inte bestämma mig för vilka thermokläder jag ska ta med, de är nämnligen lite stora och behövs det riktigt varma kläder tro. Vi ska åka buss, inser att jag själv måste bära mitt bagage.... Vilket också ger lite bekymmer då värken är lite väl bra just nu. Hmmmm, tur att vi inte åker innan på torsdag. Så att jag hinner få ordning på detta, -12 kg ger ju "tyvärr" :) lite klädproblem även om det i sig är kul. Men känner inte för att köpa ny vintergarderob just nu.... Även idag skiner solen från klarblå himmel, härligt underbart vackert är det ute!

NU, väntar jobbmöte och fritids innan jag påbörjar min ledighet, sex dagar!!
Kram Aase!

3 kommentarer:

Kajsa sa...

japp.. problem.. känner det med.. men det är ett angenämt problem men ändå ett problem.. haha..
tycker inte nått sitter bra på mej just nu.. men jag klagar inte fast jag klagar ändå.. vill inte köpa nytt just nu så jag får se ut som en trashank ett tag till...=)
ha det bäst systra mi..
stora kramen till dej..
Lillsis

Karin sa...

Wow, -12 är ju super!!! Så härligt med hemsedal. Där var vi ett sportlov för ett antal år sedan. Norge är fint!
Kram

joggemia sa...

Härlig layout!! Och härligt med scrapsug igen...även jag har fått tillbaka lite inspiration, jippie! Vilken härligt problem du har...ja med kläderna alltså. =)

Kram!