onsdag 17 mars 2010

Stjärnvinstlycka.....

Underbara Sofia, vilken bildserie jag fick av henne förra våren ;) Vet att det är jobbigt ibland med en fotogalen scrappande mammarazzi.... Men ni brukar snällt ställa upp!

Stor lycka att vinna stjärnvinst, visst är det så?

Idag har jag ägnat dagen åt att njuta av scrapperiet! Lugna favoriter och en härlig dag i scraprummet var precis vad jag behövde! Hoppas att ni får en bra onsdagskväll och att slutet på veckan blir bra! Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att just du hälsat på mig här på bloggen.

Kramiz, Aase

3 kommentarer:

yes sa...

Hoppas din dag belv så bra som du hoppades :)
kram ylva

MissMian sa...

Åh så fina LOs! Gillar verkligen dispositionen på den övre!!

KatarinaR sa...

Låter som om du haft en härlig scrapdag!
Jättefina layouter du gjort!