söndag 18 april 2010

Bestämde mig för att visa detta avskräckande exempel

Tack och lov att jag tappat 12 kg och är på god väg mot fler tappade kilon....
Vilket enormt gräsligt foto, var är min självkänsla tro??? Kan ju i alla fall använda det som avskräckande exempel på hur jag inte ska se ut mer. Har varit ute och gått med goa VV-Vännen Lotta, jisses vi nästan sprang i uppförsbackarna på elljus spåret ;=) Många steg på mätaren blev det dessutom. Ska räkna ihop första veckans steg i morgon så kommer rapport!! Tre veckor kvar på Ta-steget kampanjen, sedan har det blivit en vana att motionera!

Kramen till er alla! Aase

6 kommentarer:

Kajsa sa...

åh så fin LO..får man lifta denna måntro??? jag har också 10 skäl.. eller kanske 1000 haha..
stora kramen
Lillsis

Maria sa...

huvva, kunde nästan vara jag:)
Klart vi ska kramas i Kungälv!

KraM

joggemia sa...

Även om du inte gillar fotot så är layouten supersnygg!! Och vad duktig du är! Jag har kommit av mig lite sedan jag blev sjuk...men nu blev jag inspirerad igen, tack!

Kram!

MissMian sa...

Hurra vad du är duktig!!

ItaPita sa...

Duktig!!!
Kram

Anonym sa...

Kortet är inte alls gräsligt, det är på min goa vän Aase och hennes ständiga följeslagare (kameran), sedan har det ju skett en jätteförändring på storleken av min goa vän och det är ju jättepositivt för det mår ju du bra av, vi andra tycker minst lika mycket om dig oavsett hur många kilo du bär på!!!
Kram