fredag 9 april 2010

Sponsorsuppdrag för AlltOmScrap

Jag var en av de lyckliga som fick papper från Norska företaget 3ndypapir Snygga och läckra färger gjorde att jag valde scrappalite vinterkort. Har två till att visa vid ett annat tillfälle ;)

Ett nytaget foto från Hemsedals resan, AfterSki.. Kul!

Vår veranda, snötäcket låg kvar länge iår, men nu kan vi ta en förmiddagsfiak när solen lyser. Det längtar både TG och jag på nu.... Har varit ute och gått 60 min stavgång, ätit frukost och sitter här med min kaffmugg. Snart ska jag scrappa lite, fundera på vad som ska med till träffen i Halmstad i morgon.Det är alltid kul att åka på träff, men svårt att packa tar alltid med för mycket. Men skärmatta, verktyg, lite nyinköpta papper, dekorationer och annt åker nog ner i min alldeles nya väsak som för första gången ska få följa med på träff :)
Må gottit! Jag njuter lediga dagar ;)
Kram Aase.

Inga kommentarer: