onsdag 2 juni 2010

Lyckliga jag som har två prinsessor...

Lyckliga jag som har två prinsessor! Detta är min "LillaPrinsessa" - Sofia! Tänk vad stolt jag är över denna goa tjej, min egen fixare. Det är skönt att ha två så underbara flickor när livet är tufft. Som kollar att allt är under kontroll, mina livlinor. Jag har turen att ha många livlinor som tar emot mig när jag faller, det är fantastiskt! I fall jag glömmer att säga det någon gång så är ni toppen, alla som finns runt mig! Så tacksam att ha mina två fina flickor och alla mina vänner!

Idag har jag hunnit njuta av sol & värme, scrappat en hel hög med layouter, klippt gräset och varit på sommarfest med en av våra klasser på skolan.... Bra jobbat Aase ;)

Ha en skön onsdagskväll! Kram Aase!

5 kommentarer:

monica sa...

hej
ha det bra. Fina lo som vanligt. Du har en förmåga att få till det, man kan studera varje lo länge och upptäcka mer och mer.

kram
monica

Ulrika aka LillBlomman sa...

Åhhhh så vacker! Helt underbar! Inte illa att ha två sessor:) Kram!

Lillnea sa...

Båda prinsesslayouterna är jättefina! Och fotona är ju helt underbara!!

ItaPita sa...

Jepp, BRA jobbat!!
Kram

Kajsa sa...

hallå.. de är mina prinsessor med! lite grann ialla fall..=)
TACK för att DU finns älskade storsis..
kram