fredag 4 juni 2010

Mamma hinner du hjälpa mig lite?

Johanna undrade om jag kunde hjälpa henne att göra några layouter till F&N´s bröllopsalbum. Hon hade inte hunnit göra så många som hon tänkt sig, hennes vår har varit tuff med de sina inlämningarna och EX-jobb. Jag blev bara jätta glad att få hjälpa till att scrappa så underbara foton. Det är en utmaning att scrappa åt andra och göra efter deras önskemål. Hoppas de blir nöjda, jag blev själv väldigt nöjd med att göra dem enkla som var deras önskemål.

Så vackert brudpar utanför kyrkan. Så bra att detta vackra papper kom till användning, det är svårt att scrappa sådan papper med så fina detaljer på men till detta var det helt perfekt!

Dessa foto tagna av bröllopsfotografen med fokus på buketten tycker jag lite extra mycket om.

Precis som detta med fokus på ringarna, hoppas att F&N blir nöjda med dessa. Idag ska Johanna och David åka till F&N i Borensberg, för i morgon på deras ettåriga bröllopsdag ska de döpa sin lilla dotter Tilde. Vad fint med ett barndop på Nationaldagen.

Ha en härlig Lördag! Kram Aase.

6 kommentarer:

Karin sa...

Så vackert du skapat! Visst är det underbart att jobba med bröllopsbilder!

monica sa...

Ah... så vackra dom är

MissMian sa...

Så fina LOer!!!

Sanna F sa...

Vackra foton och underbara layouter

Kajsa sa...

otroligt fina syrran.. och vilka foton!.. kul att få scrappa andras foton.. en rejäl utmaning som du antagit och utfört med bravur..
stooooor kram från lillsis..

Cattis sa...

Dom måste bli nöjda..otroligt vackra layouter och foton!