lördag 21 augusti 2010

Jag gillar färg ;)


Ja det är sant, därav alla nojor ;) Scrappad idag.....

Om tre veckor, på den dagen då det hänt så mycket..... Det är min födelsedag, inte för att jag har någon lust att fylla år men man gör visst det varje år ;) Känner mig inte speciellt gammal, men att byta första siffran mot en "femma" känns så där. Är inte hemma på min dag, vad jag gör vet bara ett fåtal, dock ej jag ;) Det är väldigt spännande, men svårt att släppa kontrollen. NU ska jag fortsätta med middagen, får sällskap av en underbar granne ;) 

Ha en skön lördagskväll! KramKram Aase

4 kommentarer:

joggemia sa...

Störtläcker o färgglad layout! Och man kan inte tro att du fyller femtio...det ser du absolut inte ut att göra! Sedan är det ju så att man är inte äldre än man gör sig, eller hur? ;) Hoppas du får en trevlig "hemlig" födelsedag....lova att berätta sedan! =)

Kram!

Marcus sa...

Fast du vet väl att det bara är 40 (plus moms)? Va gött att smita iväg sådar - särskilt utan att veta vart. Hoppas man hinner säga grattis innan du åker, annars får detta räknas - GRATTIS! //Marcus

Lotta sa...

Vilka härliga färger! Wow!
Om man är så snygg när man blir 50 så är det ju en bonus, något att se fram emot. Du strålar!

Sanna F sa...

Så himla snygg layout!!!! Å du e snygg också!!!!!!
KRAM