måndag 25 oktober 2010

Jösses....


Tiden rusar och jag står kvar i en vaccumbubbla känns det som :) Höst har det blivit, kallt är det och dessutom strålande vackert vid soliga dagar som denna då detta foto togs i början av oktober!
Har tappat min kontroll och det är frustrerande för en kontrollmänniska! Jösses hur ska jag hitta tillbaka till kontrollen och strukturen, Till helgen gäller det att ha fokus, då är det tänkt att jag ska ha min 50 årsfest!
Jösses vad har jag gett mig in i...? Ja, ja får väl börja skriva listor, hålla tummarna att huvudet är med mig.

Kram Aase

3 kommentarer:

Cath. sa...

Kramar! Hoppas du snart känner att du mår bra igen och att festen i helgen blir riktigt lyckad! Det är du värd! Hoppas vi ses snart! Kram igen!

Lillnea sa...

Tänker på dig! Hoppas det blir en bra fest! Kram

Karin sa...

Lycka till med festplanerna och listorna!! Listor är ovärderliga.
Kram