onsdag 5 januari 2011

Samlar energi...


Att scrappa mina 50-års kort är en bearbetningsprocess och peppande av min egen självkänsla. Att slå sig ner vid scrapbordet ger ett lugn och har äntligen hittat tillbaka till ett visst välmående när jag gör något kreativt. Oavsett vad jag gör, fotograrerar, scrappar eller handarbetar så ger det för tillfället lite frid i själen.Fått lite nya foton, så det lär bli mer scrapping inom det närmaste. Försöker samla på mig så mycket energi jag bara kan, städat bort julen och njuter av att det blir så ljust och fint när man gjort det....

Ha en skön trettondagsafton!
Kram Aase

1 kommentar:

Karin sa...

Tänk om det fanns massor av tid för att bara få scrappa och ladda batterierna!! det jag önskar mig mest nu! Tänk om det fanns en scrappträff mitt emellan dig och mig då skulle vi ses och scrappa dygnet runt!!

Kramar