onsdag 30 mars 2011

En härlig ledig dag....

Älskar, min lediga onsdag. Den är guld värd!

Idag har jag pysslat i min numera minimerade och flyttade scraphörna, den blev i mina ögon perfekt min vrå där kommer det att hända grejer känns det som....
Därefter drog min goa vän AnnKi och jag till Alingsås för en MakeUp lektion hos Den goa Anci :) Hon säljer mina favorit produkter så det följde med hem lite grann i en fin rosa plastpåse. Hade med kameran med så det blev både en före och en efter bild.....


Före, totalt osminkad med endast fuktkräm.....


Efter, med hela kitet av smink..... Foundation, rouge och tre snygga ögeonskuggor mm.
Vi hann även med en shoppingtur i den fina staden Alingsås innan vi åkte hemåt igen!

Vilken underbar dag, nya fina make up saker och en ny vårjacka rikare!

Må gott! Kram Aase

6 kommentarer:

MissMian sa...

Härligt att shoppa och du är verkligen en vacker kvinna!

Lotta sa...

Snygg du är både före OCH efter!

ItaPita sa...

Riktig snygging!!
Kram

Anonym sa...

Kan bara hålla med - snyyyygggg!

/L

LottaM sa...

Gud vad snygg du är!

Kram Lotta

Fialia sa...

Wow vad fin du blev! Jag skulle också behöva en sminkkurs. :) Gick en för hundra år sen, men skulle behöva gå en till.