torsdag 21 april 2011

Det är lite mycket....


Ikväll bläddrar jag i mitt exemplar av denna underbara bok, en bok att äga..... Ni kan kika in på Bentoboy för att läsa mer. Bilden har jag lånat från Bokus, där du kan beställa ett eget exemplar. Jag kommer laga mycket av alla dessa rätter när jag i sommar ska upptäcka livet på nytt och packa en picnickorg full med smaskig mat och något gott att dricka. Men just nu är det såååååå mycket att göra, jag packar, rensar och slänger. Det är så mycket att fixa, både adressändring, beställa telefon, el och allt annat välbehövligt när man ska flytta. Det är befriande men ack så jobbigt, kroppen värker och det blir tidiga kvällar. Men så får det vara ett tag, snart går flyttlasset och sedan blir det säkert lättare!

Ha en skön Påsk, med lite ledighet med familj och vänner!

Kram Aase

2 kommentarer:

Karin sa...

Hoppas du också hinner njuta lite av påsken och vårsolen!
En stor kram

Kajsa sa...

OH.. den vill jag gärna bläddra i på onsdag.. =) må så gott.. vi hörs sen.. kram!! <3<3<3