torsdag 14 april 2011

Före och efter.....


Layout med foton från en makeup - kurs för några veckor sedan.....

Kan bara säga JISSES!!! Vilken kvinna..... Mia Törnblom!!
Har precis läste hennes böcker, Självkänsla nu och Mera självkänsla, att dessutom lyssna, se och uppleva denna kvinna var något alldeles speciellt! En energikick, många glada skratt och en djupare insikt i vad jag behöver träna på. För så är det, behöver fulla på mitt "Minneskonto för mina känslor" så att jag tänker mer positivt om mig själv! Hennes motto borde fler ta efter...

"Jag är en härlig skit, jag gör så gott jag kan och det räcker....."

Medan jag tränar på att tänka BRA - saker om mig själv, så prickar jag av mina listor, och fler saker åker antingen till sopstationen eller ner i flyttlådor. SNART!, jätte snart känns det som går flyttlasset mot Borås. Det allra bästa är att jag tycker det är skönt, jag är färdig med huset och kan nu lämna det för en nystart.

SÅ, jag tar en sak i taget och återkommer snart igen!

Kram Aase

3 kommentarer:

Gunilla sa...

Härligt att du är så positiv och att du ser fram emot flytten.
Du gör så många andra glada med din blogg så du är värd alla glädjeämnen du kan hitta.

Chris_P sa...

Superfin layout!!

joggemia sa...

Fin layout! Jag har också läst en del av Mia Törnblom...wow! Skulle vilja se/lyssna på henne live också. Skönt att du ser fram emot flytten nu och kan lägga huset bakom dig. Blir säkert en superbra nystart!

Kram!