tisdag 10 maj 2011

Det tar sig!


Jisses, är illtrött ikväll..... Kanske inte så kontsigt. Sovit två nätter i min nya boning och sömnen har väl varit så där. Men det blir toppen här! Har redan kommit en bra bit på väg, gardiner i alla rummen, möbler på plats och en del tavlor på väggarna. Har ju varit ledig två dagar för att fixa till det och det har jag gjort. Imorgon blir det en lugn dag, vila och rekreation! Behöver det känns det i kroppen. En tur ner till stan ska jag nog försöka mig på iaf, det tar ju bara tio minuter att ta promenera :=)

Jag mår bra, känner mig lugn och till helgen blir det nog lite scrapping igen. Längtar efter att sätta händerna i scrappandet! Länge sedan nu..... Om tre veckor, 1 juni blir det semester med mina fina vänner B & A Till Cinque Terre - Fem små byar i Ligurien Italien, styr vi vår kosa och en tur till Pisa blir det också härligt!!


Må gott! Jag återkommer snart igen!
Kram Aase


1 kommentar:

Karin sa...

Wow, så härligt att se fram emot Italien! Det är du värd! Kram