fredag 13 maj 2011

Onsdagsfunderingar....


Vilken underbar dag!
Känns faktiskt super bra, jag har kommit till ro i min nya lya.
Det kommer bli bra och jag har förhoppningar att fixa till det mesta....
NU längtar jag efter en lugn och skön semester i Italien, att få fixa och dona i min lägenhet göra den till min nya borg. Arbetsrummet står på tur, ska bli ett perfekt scraprum! Dessutom flyttar "min lille Prins" till egen lya, så söndagen är hans att fixa och dona åt honom! Känns allt lite konstigt att den lille prövar sina vingar och drar mot Göteborg och Mölndal... NÄR blev han så stor? Han lever sin dröm och jobbar på Volvos STCC team Polestar och  jag är grymt stolt över honom!

NU, är det dags att fortsätta läsa Elisabeth George nya bok "Denna dödens kropp"

Ha det bäst! Kramis Aase

1 kommentar:

Marcus sa...

Rasmus har blivit stora killen. Fasen vilket roligt jobb. Jag förstår att du är stolt. Det ska du vara. Han är en riktigt bra kille!

Marcus