tisdag 28 juni 2011

Ledighet...


Layout gjord till AOS söndagsbilaga om "white space"

Mina fina sommarflickor sommaren 2009 i Varberg. Jag älskar detta fotot på tjejerna, har scrappat det flera gånger. De ger mig en lyckokänsla och en enorm stolthet över vad de vuxit upp till! Två fina kvinnor, med varsitt stort hjärta och mycket kärlek!
NU, börjar jag sommarens långa ledighet, både med glädje och en klump i magen över så många dagar som inte är inrutade utan fria att användas till vad jag vill.... 4½ vecka är jag ledig. Jag behöver ledighet för att samla på mig lite energi och ork är så orkeslös och trött. Många kloka vänner har redan talat om att det inte är så konstigt..... kan kanske hålla med. Men nu ska dessa dagar fyllas med det som jag tycker om, picknick, läsa böcker, promenera, äta god mat, ta ett glas vin, scrappa, fotografera, uppleva nya platser i min fina stad Borås, träffa LillBus & StorBus som ska sova över, cykla, fika på stan och kanske lite lunch på stan, sommartorsdagar med ljuvmusik, åka till Knarrholmen och njuta havsbrus, givetvis scrappa och styla hemmet lite till, ja det finns en mängd saker jag vill hitta på ska bara orka och få det gjort.... Men det är många dagar som också kan fyllas med välbehövlig vila!

Ha det bäst, återkommer snart igen! Jag njuter av att i morgon är en ny dag, ledig dag....

Kram Aase

1 kommentar:

monica sa...

hej
vad roligt att se dig, det var ett tag sedan. Kan inte förstå vad mina mejl tagit vägen? Jag är ju inte så bra att kommentera i bloggen men jag är inne och kollar nästan varje dag.
kramar