tisdag 21 juni 2011

Sakta....

Sakta, återvänder livsandarna igen, men det är skört, det kan rasa så lätt det märkte jag i helgen. Men efter en härlig kväll med några fina tjejvänner och lite Sminkparty har livsandarna visat sig igen. Jag är på livetsväg igen, inte i diket.... Tuffa dagar varvas med glada och lättsamma, de glada blir fler och fler vilket är tur. Samlar på mig lite energi i form av olika mys saker för mig själv. Satt och tittade igenom mina fina framkallade Italien bilder idag, kanske kan jag scrappa lite i morgon på min lediga dag. Annars kan det kanske bli till helgen.... Tid finns, bara så lite lust och ork, men det kommer jag vet, det får ta sin tid! Här kommer tre favoriter som väntar på att hamna i mitt Italien album...




Jag mår bra av att skriva av mig i bloggen, att få dela både bra och dåliga dagar har för mig blivit ett msåte. Tack alla goa Bloggisar för att ni besöker min sida, ser på räknaren att ni är många!

Ha en toppen Onsdag, jag ska ha nagelfix och tid för mig själv på min lediga dag!

Kram Aase

Inga kommentarer: