måndag 25 juli 2011

Det går fort....


Det går fort när de små växer..... Speciellt när man inte ses så ofta som förr. LillBus har verkligen blivit stor fort! Man hänger inte med längre, men livet har sin gång även om jag kan känna att mitt liv stått stilla en längre period! Fast nu går det mest framåt, haft en underbar semester och snart är den slut. Men Friskis & Svettis kort ska inhandlas i veckan, bra skor till fötterna sen är det bara att köra. Mot nya tider, mot välmående och ett bättre liv! Drar iväg ett par dagar för att återkomma i slutet av veckan!! Hoppas på lite sol, trevligt sällskap vet jag att jag får!

Må gott! Kram Aase!

3 kommentarer:

MissMian sa...

Vilken Underbar LO!

MissMian sa...

förresten, svar på din fråga. Om jag har andra format än 10*15 eller om jag inte orkar vänta på foton så skriver jag ut själv annars beställer jag, oftast från Fuji.

Karin sa...

Härlig layout! Så fina färger!
Kram