söndag 3 juli 2011

Tiden försvinner....


Min systerson och Gudson Kevin, i juli är det redan dags för moppe.....

Tänk det är femton år sedan jag gick och väntade på besked om vem som skulle bli mitt nya lilla systerbarn. Emma-liten, skulle bli stora syster och jag, Moster för andra gången :) Det blev lille goe Kevin, nu snart 15 och redan moppe.... Jisses, det har försvunnit en massa år känns det som, jag står liksom kvar och stampar på en fläck medans det händer en hel massa runt omkring mig. Kanske dags att vakna till liv och njuta livet i nuet, att vara här och nu!! Tror jag drar mig tillbaka i min kreativa bubbla, där är det skönt att vara! Det ger balsam för en värkande själ....

Ha en skön söndag! Kram Aase

2 kommentarer:

Kajsa sa...

nä man hänger absolut inte med.. går alldeles för fort.. bra att du skapar.. fortsätt med det.. stoooor kram från mej..

Sandra sa...

Haha, det där känner man ju igen! Att min lilla stumpa redan fyllt 5 känns underligt... Och den stora börjar skolan på riktigt till hösten! Härligt att du är igång och skapar, själv gör jag det nästan bara med sällskap, kommer inte igång annars.
Kram, Sandra