onsdag 24 augusti 2011

När tröttheten tar över livet....


När tröttheten tar över livet försöker jag tänka det kommer bättre dagar, jag lyssnar på min kropps signaler och lägger mig tidigt och mycket annat som man vill göra skjuts åt sidan. Det finns varken ork och lust kvar de dagarna den är liksom slut....  Idag, lyssnade jag på den där inre rösten och gick till passet jag bokat för flera dagar sedan på Friskis & Svettis. 60 minuter senare efter passets början var jag så nöjd och tillfredställd över att jag hade gjort det! Jag hade klarat av ett Dans Fuego pass, med många inre skratt åt mig själv fär stegen var inte lätta.  Dessutom känner jag mig piggare i kväll! Kanske lusten och orken finns i morgon, annars kommer den en annan dag för lusten brukar komma tillbaka!!! Den finns ju djupt inom mig, vissa dagar är den bara svår att plocka fram...

Ha det bäst! Kram Aase

Inga kommentarer: