tisdag 27 september 2011

Lurad eller är det jag som varit dum?

Jag borde vetat bättre, jag borde ha förstått! Jag borde framför allt litat på min magkänsla, min intuition. Men förmodligen var det så att jag skulle bli starkare, skulle kommit lite längre i mitt sökande. Jag var tvungen att gå igenom situationer som gjort mig till den jag är idag.... NU vet jag att jag hade rätt, men vet egentligen inte vem det ger mest? Att jag vet...  mer än att jag hade rätt!  NU är jag över vattenytan, jag kravlar inte längs botten och tror att jag ska bli liggandes kvar där.....
Jag är på god väg att göra saker jag inte vågat för ett tag sedan, jag utvecklar mig inom det som gör mig till den jag är! Jag kan, jag ska och jag vill! Jag jobbar varje dag med mig själv och mitt välmående, men det har gett resultat! Jag är den bästa mamman som finns för mina barn, en bra dotter och en bra stora syster,  jag är en bra vän och jag är en bra, kompetent och duktig pedagog! 

I fortsättningen ska jag förlita mig på det jag känner, min magkänsla hade rätt igen......

NU längtar jag ännu mer efter helgen, och kvalitetstid med min syster!
Shopping, fotografering och en hel helg med likasinnade = scrapträff i Röstånga!

Carpe Diem!

Kram Aase!




Inga kommentarer: