fredag 23 september 2011

Tänk vad lite sol kan göra....


Tänk vad lite sol kan göra och alla dessa underbara varma höstfärger. Fått lite exra energi idag och fått lite gjort, vissa projekt har blivit liggandes, ett efter ett börjar jag avsluta dem, lite mindre stress.....
Haft en toppen dag, njutit tillsammans med barnen på fritids, många som behövde mysa lite extra idag.Inte mig emot, som älskar att krypa upp i soffan och ha dem nära, när jag läser en bok!

Idag för tjugo år sedan, för exakt en timme sedan föddes denna fina man... Min lille prins Rasmus :=)Liten och liten, numera är han minst 15 cm längre än jag, lever sin dröm som mekaniker i STCC-teamet Polestar. Han firar sin dag med säsongens sista race på Mantorp Park. Många tankar har flytit runt idag, åren som gått, alla fina minnen man har, kommentarer som sagts... Mest konstigt är att jag själv inte känner mig 20 år äldre, befinner mig ett mellanrum liksom. Älskade Rasmus, du fyller mitt hjärta med all din omtanke och kärlek!
"Älskar dej, varje dag varje stund! Ända upp till stjärnorna och tillbaka....."

Det finns så mycket glädje men också en del vemod inom mig ikväll, livet blir inte alltid som man tänkt sig! MEN!!! Jag har tre alldeles fantastiska barn, de bor i ett stort hörna av mitt hjärta!
Ha en toppen helg, jag ska samla energi och bara göra det som jag just nu behöver!!!

Kram Aase!

Inga kommentarer: