torsdag 6 oktober 2011

Kärlek

Störst av allt är kärleken till mina barn! Det är det bästa jag gjort i mitt liv, hur jag uppfostrat och älskat mina barn! Kärleken till dem kan aldrig någon ta ifrån mig!!!!
Älskade ungar! Vet ni inget annat så kom-i-håg att jag älskar er varje dag varje stund - Ända upp till stjärnorna och tillbaka..... ♥♥♥


Tror faktiskt at stora systrarna var lika glada som R, när han tog studenten förra året....


Töserna mina, så goa och fina..... I hemma sydda klänningar som mamma gjort och halsbandet hänger fint utanför klänningskragen. Precis som det skulle vara, då för länge sedan när jag fortfarande var en pedant mamma, 1989. Jag är så glad för dessa foton trots flickornas kärleks fulla pikar att de var likadant klädda och hur noga jag var med halsband odyl. Denna layout visas idag på Veckans skiss


Gjorde en till, med samma upplägg och samma foto, en till oss var! Det finns ju någon som snart fyller 25 och det albumet ska fyllas :=))

Alla tre layouterna är gjorda under mitt scrapflow i helgen i Röstånga.
Ha det bäst! Jag tar en dag i sänder......

Kram Aase

Inga kommentarer: