fredag 14 oktober 2011

Min räddning....


Layout från söndagsbilagan 9/10  hos AOS, som handlade om böcker

Min räddning många gånger är att försvinna in i böckernas värld, att kunna glömma det där som är verkligheten för en kort sekund! Tror jag behöver ta tag i min verklighet, men gör det på måndag.... Har i flera veckor dragits med en envis huvudvärk, som inte ger sig. I går och idag har jag varit hemma från jobbet och bara sovit, det är en ond verklighet som hunnit ikapp mig! Jag ska försöka samla på mig energi i helgen, tillsammans med mina vänner. Till Linköping styr vi bilen denna gången, funkar det inte kan jag vila i stugan vi hyrt. Men jag behöver verkligen komma iväg! Jag försöker, vilar innan det är dags att åka sedan åker jag bara med!

Hoppas ni får en lugn och energigivande helg! Kanske med lite solsken?

Kram Aase



Inga kommentarer: