måndag 28 november 2011

Så enkelt....



Så enkelt egentligen leva, skratta och älska....


En av mina tavlor, den har nu flyttat hem till någon som tyckte väldigt mycket om den.
DET fyller mig med stolthet, tänk att jag har sålt tre av mina tavlor som jag gjort sista tiden. DET ger mig tillfredsställeles, att min kreativitet kan ge glädje till andra.

Idag, är det en ny dag, ny vecka och nya möjligheter. Ovädret från igår har lugnat sig och idag finns det ett fint soldis ute över staden, betydligt ljusare än i går. Jag tar en dag i taget, samlar så mycket energi jag bara kan, genom att vara kreativ, andas luften ute på mina promenader och bara vara.

Ha en underbar måndag!

Kram Aase

2 kommentarer:

Anonym sa...

oh wow, love the textures in the white space!!! grat job!
xo Felicitas

Vibeke sa...

Denne var lekker!! Utrolig flott. Digger den!!:)

Håper du får en fin helg:)