torsdag 19 januari 2012

Fylld till bredden



Denna tavla fick min goa dotter Sofia i julklapp, tycker om att använda citat och tankvärdheter på mina alster. Jag är fylld av ny energi och lust att göra saker igen. Har så mycket som jag skulle vilja vidareutveckla inom mig när det gäller min kreativitet att jag knappt vet vart jag ska börja... Men det är roligt att känna denna energi igen, det var så länge sedan sist. Jag har kommit i fas med min kost och min viktplan, det känns också som en lättnad. Äter nu sedan tre veckor tillbaka enligt LCHF. Det passar mig, jag mår bra av den maten och min krångliga mage känns äntligen i form. Jag har hittat en stor bit som fattats mig när det gäller min inre styrka, jag fortsätter att jobba med den....
Jag känner mig stark, jag känner glädje och framför allt jag har lust att göra saker igen!

Hittade ett bra citat för ett tag sedan.....

Ofta lever människan livet bakvänt,
De vill ha mer saker, eller mer pengar
för att göra mer av det de vill
så att de kan vara lyckligare.

Egentligen är det tvärtom
du måste först vara den du verkligen är,
sedan göra det du behöver göra
för att få det du önskar....

Shakti Gawain


Ha en toppen dag! Det tänker jag ha...

Kram Aase

1 kommentar:

Agneta Lundbäck Sjölin sa...

jättefin tavla och tänkvärda ord,,
ha en bra helg..
agneta