fredag 23 mars 2012

Svårt beslut....

Mina två ♥ & Jag...

Att scrappa har alltid varit en enorm terapi för min del. För tre år sedan exakt fick jag det stora förtroendet att bli medlem i ett alldeles fantastiskt DesignTeam. Nämnligen hos den fina nättidningen AlltOmScrap. NU har jag fattat det svåra beslutet att avsäga mig mitt uppdrag. Jag har verkligen njutit av alla utmaningar och allt roligt som jag haft under dessa tre år. Men just nu känner jag att jag inte riktigt får till det och att min kraft och energi inte räcker till att göra det bästa av uppdraget.....

Men det var ett svårt beslut.... Jag måste fokusera på att hitta balansen i mitt liv, att hitta det som jag mår bra av just NU. Att prioritera sig själv kanske känns egoistiskt. Men för mig handlar det om att ta ansvar för mitt liv och göra det som jag mår bra av! TACK! Alla mina DT-vänner hos AOS!
 För allt ni gett mig....

Att fatta beslut är ibland svårt men nödvändigt!!!

Kram Aase

5 kommentarer:

Kajsa sa...

gud så fin LO!! skönt att du tar beslut som har med att finna balansen i ditt liv. och att prioritera sig själv är väl inte att vara egoistisk!! det är ju det vi ska bli bra på att göra eller hur? ha det bäst.. kram

Sockergrynet sa...

Jättefin layout med ett underbart foto! Förstår precis hur du tänker, även om det är roligt, så blir det ett tråkigt måste om tiden inte räcker till...

Ta hand om dig och prioritera dig, inget annat är viktigare!
KRAM

Cath. sa...

Man måste sätta sig själv först. Kände exakt detsamma som du när jag sade upp min DT-plats, jag ville ju egentligen vara kvar men när allt runt omkring mig inte riktigt funkade och det blev ett tråkigt måste att scrappa då kändes det dags.
Kram till dig, jag hoppas att vi håller kontakten ändå!

Karin sa...

Så fin layout! Så skönt när beslutet är tagit! Behöver själv också ta ett beslut nu som handlar om att prioritera sig själv och det är svårt. Kram

Mya sa...

Så fin lo!
Det ska vara roligt att skapa och ett dt-skap ska kännas lustfyllt. Helt rätt att pausa när livet kräver det. MAn ska ju lyssna på sig själv, även om det är svårt ibland.
kramar till dig!