tisdag 13 mars 2012

Tack för min kreativitet


I söndagensbilaga hos AOS, utmanade jag DT-teamet att scrappa en layout om sin bästa egenskap. Bra utmaning även för min egen del som har svårt att se mig själv.... Valde tillslut kreativitet. Jag kan hålla med om att det är en otrolig egenskap att vara kreativ. Det fyller på MÅ-BRA-kontot rejält när jag får utöva alla former av min kreativa förmåga. TACK, finaste Mamma som genom tålmodighet och kärlek lärde mig både virka, stick & sy. Att jag sedan genom åren utvecklat fler förmågor har med ett stigande intresse att göra. Fotografering, scrapbooking med dess tekniker och nu sist att använda färg så det blir en tavla. Jag njuter när jag får vara i min bubbla....

Idag kan man nog säga att våren nått Borås, det fanns folk på uteserveringarna, glassbutiken på Gågatan hade öppnat upp sina fönster och på parkbänkar runt om fanns kaffedrickande människor. Det är underbart att få vara med om min första vår som stadsbo! Känns positivt!

Ha en underbar kväll! Kram Aase

1 kommentar:

Fialia sa...

Supersnygg layout! ♥