söndag 1 april 2012

Vårtecken i Stockholm...


Vårtecken i Kungsträdgården Stockholm...

Tillbringat en helg i Stockholm, min vinstresa från fototävlingen hos PS!Leva. En lugn och skön helg med riktigt många steg på stegmätaren. Jag är grymt nöjd med att jag faktiskt hittar riktigt bra, både att åka tunnelbana och per fots. På fredagen var vi på Galleri Rica och så helt fantastiskt fina tavlor av Nina Jaccusi. Hon målar enligt Vedic Art, dessutom fick jag en liten pratstund med henne. Jag är nu grymt inspirerad att fortsätta med mitt eget måleri. Kroppen mår så där just nu av alla väderomslag. Så jag får nog vila ett par dagar tyvärr, den värker rätt rejält!
I morgon är det jobbdag för min del startar den kl 13, passar perfekt just nu...

Ha en söndagskväll, jag somnar nog tidigt idag. Skönt att kunna starta lugnt i morgon fm och börja kl 13!

Kram Aase
.

1 kommentar:

Karin sa...

Så härligt att möta våren i Stockholm och så dessutom en givande pratstund med konstnären! Härligt! Ha en skön påskvecka! Kram