torsdag 31 maj 2012

Lite mycket....

Det är mycket på jobbet just nu! Det är sånt som ska avslutas och jag har ett nytt jobb som har påbörjats. Många kvällsmöten och aktiviteter på dagtid och saker som måste göras klart innan skolavslutningen. Dessutom ska sommarlovet planeras och täckas upp med personal så att vi kan göra något roligt med barnen. Ja, helt klart lite för mycket! Det har resulterat i en rejäl spänningshuvudvärk, jag har varit hemma idag och det var länge sedan jag hade spänningshuvudvärk.... Hoppas på att apoteket har någon dunder medicin när jag kommer dit...
Samtidigt försöker jag fylla på mitt "Må-bra-Konto" med det som ger energi! Jag pysslar i min Kreativa-Vrå och det är meditation för mig att få vara i nuet med det som ger näring åt själen. Jag gör mina Mindfulness övningar varje dag även det gör att jag orkar på ett annat sätt. Nu till helgen är det dags för min kurs i VedicArt nr 2 då fylls det på med ännu mer energi, välbehövlig Må-Bra-Energi!

Ta hand om varandra, man vet aldrig vad som händer....

Kram Aase!

1 kommentar:

Sanna F sa...

Massor med kramar och hoppas huvudvärken släpper !
KRAM KRAM