fredag 4 maj 2012

Påfyllt med energi

En tavla gjord till en av mina vänner som fyllde 55 år för ett tag sedan, så roligt att ge bort något man gjort själv. Att den dessutom fick en plats med en gång gjorde det hela ännu bättre....

Äntligen har min envisa fibrovärk gett med sig, värmen har säkert gjort sitt till och jag tror även nyponpulvret varit bra för min del. Måste komma ihåg att beställa nytt så att jag inte står utan. Solen har lyst över oss i flera dagar och man riktigt känner hur energin fylls på. Jag njuter och tar en dag i taget.... Sommarkläderna har plockats fram och livsgnistan återvänt... Underbart!!!
Helgen kommer jag att tillbringa med vänner, pyssel, fotorunda och ladda på med mer energi.

Hoppas ni alla fina bloggisar har en toppen helg, och att den fylls med det som ni vill göra!

Ha det bäst!!! Kram Aase!

Inga kommentarer: