onsdag 29 augusti 2012

Rosa....

 
Idag köpte jag några nya matlådor och en ny termos! Rosa, en läcker färg som gör mig glad. Tänk att fylla dessa med den nyttiga och för mig bra maten som jag börjar lära mig att jag mår bra av!
 
Idag har solen lyst över oss, det var riktigt varmt och skönt. Jag har njutit av att få vara ute på förmiddagen med alla barnen på jobbet och i eftermiddag blev det en stor mugg cappuchino på en uteservering tillsammans med LillSis. Snart nog är hösten här, då man istället njuter av tända ljus och en filt i soffhörnet! Hoppas ni också njutit av dagen!
 
Kram Aase!

3 kommentarer:

Linda Griffin sa...

Åh vilka härliga färgklickar!! Den fina rosa termosen, vart har du hittat den?

Kraam!

Karin sa...

Så uppigande med allt det rosa! Har just stigit upp efter en stunds vila i soffan i uterummet, lite tända ljus och så en aning om hösten när mörkret kommer ganska snabbt. Kram

Guldkant sa...

Man kan inte annat än bli glad av de burkarna och den termosen. Hoppas att du har en härlig skaparhelg med goda vänner. Kram Lotta