måndag 15 oktober 2012

Balsam för själen

 
Två av korten jag gjort i helgen, gillar formen och gjorde några stycken med olika form på locket....
Ett TACK - kort...
Till en långtissjukskriven kollega, så roligt att muntra upp någon som är hemma och inte mår så bra. Har några kort jag ska skriva och skicka i veckan, då är det bra med ett litet lager... Är det någon som vill köpa ett kort finns det ett lager hos mig :) Hör bara av er!
 
Det är balsam för själen att få vara kreativ, gjort en massa i eftermiddag när jag njutit av att slutat tidigt. En skön och lugn eftermiddag, det är alltid lika välkommet!
 
Önskar er en skön måndagskväll!
Kram Aase!

1 kommentar:

Guldkant sa...

Fin, fina. Mitt hänger i köket och påminner mig om hur glad jag blev när det damp ner i brevlådan.

Har fortfarande inte tagit tag i pysslandet och inte hunnit göra några egna ännu, men men det kommer. Ikväll myser vi. Har släppt alla måsten och tänt brasa. Vi fikar och bygger flexi tracks bana över hela vardagsrums golvet istället för alla måsten.

Kram Lotta