onsdag 10 oktober 2012

Längtar....

Bild lånad från Ulrika Gabriel Inspiratör
 
Ikväll har jag läst Ulrikas senaste inlägg om en fantastisk kvinna, som har ett stort och tungt livsbagage. Jag känner en stark beundran..... Kika in och läs!
 
Ikväll längtar jag efter:
♥ att få ny färg på håret! ♥ tid tillsammans med mina barn! ♥ att ställa mig framför mitt staffli och låta flowet komma! ♥ fler soliga & vackra höstdagar med hög klar luft som ger energi!
 
Det finns så mycket att längta efter, det där lilla extra som ger livet/dagarna lite extra krydda... Jag uppskattar att ha något att längta efter, vill inte ha allt på en gång. Tycker om att drömma, längta och vänta. Det gör livet lite bättre och roligare. Så jag fortsätter med det, njuter av lite längtan....
 
Ha en fin fin torsdag, enligt väderleks rapporten bak på tidningen kommer det vara soligt höstväder....
 
Kram Aase!

1 kommentar:

Kajsa sa...

okej.. läser din önskelista och kan hjälpa dej med håret.. det andra får du fixa själv..=) fniss..
ta med på söndag så fixar vi det.. stor kram ♥ och tack för att du finns..