torsdag 4 oktober 2012

Spännande

Min födelsedags present till min älskade son, har en till på gång till honom......
 
Livet känns otroligt spännande just nu, det händer mycket roligt och utvecklande. Jobbmässigt var ett byte från skolvärlden till förskolan ett lyft och numera är min fasta tjänst på förskolan! Jag är grymt nöjd med det beslutet och framför allt att jag vågade ta steget att pröva något nytt!!! Att gå utbildning i min ålder har varit ett fantastiskt lyft, både jobbmässigt och privat. Jag njuter av att ha hittat mod i att våga så mycket mer i min kreativitet och min sätt att leva livet. Läste ett inlägg på Sanna Ehdins FB-sida idag, ett citat som passade perfekt in på mig:
 
"Det är bra att rasa ihop ibland för då har man möjlighet att bygga upp sig som man vill...."
 
Ha en fin fredag i morgon! Jag ska till jobbet som jag trivs på och sen njuta av en lugn och skön helg hemma.
 
Kram Aase!

1 kommentar:

Kajsa sa...

jag är så grymt stolt över din resa du har gjort dessa år!!!
tänk så långt du har kommit! ♥
kram på dej