fredag 7 december 2012

Att kunna släppa taget.....

"Jag släpper taget om det som varit och
Välkomnar med glädje det nya. Allt är som det ska vara"
 
Jag följer en del livsstilsbloggar, det känns skönt att ta till sig olika sätt att tänka och må bra av. Maria Helander, har nu i december en form av "kalender" med mindfulnesstankar och affirmationer att ta till sig. För att kunna släppa julstressen som drabbar många med alla måsten..... Idag handlar det om att kunna släppa taget och det är den affirmationen jag börjar mitt inlägg med. Jag är på god väg, jag tar ett litet steg i taget och öppnar upp för nya saker och tankar till förmån för det gamla som städas ut och slängs bort ♥
 
 
Tänk, jag har scrappat en layout den första på minst ett halvår, vad hände? Jag mår rätt bra tror jag och i dag är det min lediga dag. Jag fyller den med välmående och en del från min To-Do lista, blandat som en härlig röra utan stress. 
 
Ha en fin fin fredag!
 
Kram Aase!

2 kommentarer:

Karin sa...

Så fint med änglarna!! Jasså, du har inte heller gjort någon layout på länge. Samma här! Ha en skön helg!

Kajsa sa...

åh nu blev jag också sugen på att scrappa LO.. hm.. får nog ta och göra det i helgen tror jag.. just nu har jag huvvet fullt med diverse tankar.. tack för gofika!
kram från lillsis ♥