lördag 15 december 2012

En ny inneboende

I en vecka har han funnits på plats på byrån i hallen. Han passar där denne fine tomte. Jag har fått en till tomte till min samling. TACK! min finaste vän Maria!! Jag älskar tomtar och nu är jag i fas igen för att återuppta min tomte traditon. Nästa vecka kommer de fram ur lådor och vrår. Har lite måsten att klara av först, som en stor redovisning på min Ateljérista kurs. Så måndag och tisdag är jag i Varberg för de sista två dagarna på höstens kurs. Men på onsdag kommer det att så sakta bli tid för julförberedelser. Ser fram emot att få pynta och dona iår, för min egen skull inga måsten! Tror jag ska investera i en ny gran i år också..... Julglädjen kommer sakta tillbaka in i mitt liv igen! ♥
 
Ha en go lördagskväll!!! Kram Aase

Inga kommentarer: