söndag 30 december 2012

Sista för 2012

En tavla jag gjorde till en fin bloggvän i somras....
 
Med ett viss vemod skriver jag nu sista inlägget för 2012....
Med start inför 2013 kommer denna bloggen i fortsättningen vara min kreativa blogg. Bloggen som förhoppningsvis kommer ge dig en mängd inspiration och glädje i det kreativa. Jag är ju en kreativ själ som behöver få utlopp för det. Dels för att må bra, dels för att det annars hade kliat i fingrarna rejält. Här kommer du hitta allt från Scrapbooking-kort & layouter, till virkat och stickat, en hel del tavlor kommer det säkert okcså dyka upp under våren. Det finns mycket ideér i huvudet som ska komma fram och prövas på alla möjliga sätt. Kanske kommer du även stöta på roliga bilduppgifter jag gör med barnen i mitt jobb.....
 
Jag önskar dig ett fint slut på 2012 och en bra start på 2013!
 
TACK, för att du tagit dig tid att kika in här hos min kreativa sida.
 
 DU är också varmt Välkommen att besöka min nya blogg: Från djupet av mitt hjärta! där kan du läsa om mitt liv i ord och bild. Livet så som det blev när jag flyttade till staden. Livet jag skapar för att må så bra som bara möjligt. Du kan följa min resa till ett hälsosammare liv och hur jag söker efter det som gör livet värt att leva!
 
Ha det bäst!
Kram Aase

Inga kommentarer: