söndag 13 januari 2013

Skapat en söndag....

En dag att fylla med välmående, en skön söndag har jag haft. Gjort lite måsten som att tvätta och plocka undan lite. Men också saker för att må bra, som att läsa, vila och måla lite stämpelmotiv, till sist blev det ett kort gjort. Testade en ny vikning för min del, gillade beskrivningen jag hittade i en gammal Magnoliatidning, lätt att följa. Så här blev mitt reslutat: 
Njuter av oplanerad tid, gillar verkligen helger när jag kan göra det som jag vill för stunden. Men jag gillar också helger som är planerade :) Nästa helg är planerad, sedan månader tillbaka. Jag längtar, för vi ska åka till Evas mysiga stuga långt bortom det mesta, ljuvligt skönt!!! Åh, vad det ska bli "superduper" mysigt..... Skönt med vänner som ger en trevliga kreativa stunder tillsammans med god mat, mycket tjöt, många härliga skratt och förhoppningsvis lite skapat! Men det vet man aldrig innan efteråt :)

Ha en fin fin vecka! Det är mycket roligt på gång just nu, så glöm inte kika in här emellanåt!

♥ Kramen till er alla! ♥

Inga kommentarer: