lördag 16 februari 2013

Beslutsångest

Min cuttlebug gick sönder härom dagen, tror inte ens det finns en chans att reklamera den. Den är grymt välanvänd, har använt den både på jobbet, kurser och för eget bruk. Men det var/är sorgligt. Nu får jag helt enkelt investera i en ny, men vad ska jag välja.
 
 
 Den nya modellen av cuttlebug, jag gillar formatet den är lätt att ta med och dessutom är jag van att använda den....
Eller ska jag investera i Sixxiz maskinen Big Shot, den har min syster. Har använt den vid några tillfällen, den går inte att fälla ihop den är så stor hela tiden.... Hmmmm, jag kommer ju ta med mig maskinen en hel del.... Jag grubblar vidare och försöker komma till ett beslut. Det är snart dags för kurser och då bheöver jag ha en maskin :)
 
Ha en fin lördag!

1 kommentar:

Kajsa sa...

hm.. svårt val det där.. beror helt på vad man prioriterar.. men som sagt du är iväg mkt,, kanske en cuttlebug vinner i längden, för min är stor.. kramis..