onsdag 20 mars 2013

Dopkort

Det skapas mycket i det dolda just nu, mycket spännande händer men inte mycket att visa här i min kreativa blogg. Tur för mig som gillar att uppdatera min blogg att det finns ett lager av kort att visa....
Ett dopkort till en liten älskad Iris, en av mina fina kollegor hade beställt detta till sitt barnbarn som döptes i lördags. Länge har hon haft det i sin ägo, men nu är det överämnat ♥ Rosa och med en liten skyddsängel. Har haft kurs ikväll det är så himla roligt med kurs. Nu är det endast en planerad kurs kvar! Kortkurs, anmäl dig till min mail scrapangel60@yahoo.se om du är intresserad. Läs i spalten till höger vad som gäller. Har inte bestämt några fler kurser, nu ligger mitt fokus på min konstutställning i maj. Inte så långt kvar nu, det pirrar i min mage....
 
Crea Diem!

Inga kommentarer: