lördag 22 juni 2013

Lite nytt

Jag bara tokgillar att få göra kort på beställning, få lite ledtrådar och sedan fria händer. Här kommer två kort jag gjort sista tiden...
  Ett examenskort till en som är färdig med sin utbildning. Beställt av en jobbvän. Gillar färgerna och alla blommor....Ja, det var jag som sa det!! ♥
Fick en förfrågan om att göra ett bröllopsort, de som gifter sig är en gammalklasskamrat till min Sofia och hennes fine kärlek... Fick nyss en bil på brudparet från beställaren ♥ Blir ju väldigt berörd och de var såååfina och personliga! Så underbart med bröllop en midsommardag i juni....
 
Jag har packat light packning inför morgondagens Scrapträff med finaste fina Scrapgänget!!! ♥ Kort eller layouter, dagens svåraste fråga.... Vi får väl se vad som visas på bloggen i början av veckan...
Carpe Diem ♥

Inga kommentarer: