onsdag 28 augusti 2013

Uppdatering av Tavlor till SALU

Skönt med lite mer sommarvärme, jag har ju världens bästa jobb och kan verkligen njuta av dagarna ute med barnen på förskolan. I morgon är det åter dags för min vidareutbildning till Ateljerista/bildpedagog. Jag riktigt längar efter dessa dagar på Campus Varberg som ger så mycket energi och ny kunskap!! Två dagar framför mig har jag nu torsdag & fredag, även denna termin i sällskap med världens bästa lillasyster.
 
Har gått igenom mitt lager av tavlor och uppdaterar nu med de som finns kvar efter vårens utställningar. Namn, storlek och pris under varje tavla. Är du intresserad är det bara att höra av sig på min mail: scrapangel60@yahoo.se
 
Alla dessa tavlor är målade på en tunn canvasduk, ca 1,5 cm med
akrylfärg på olika lager av struktur. Mixed media/Vedic Art
 
Vägen genom livet, 50 x 50 cm 500:-
 

Rapsodi, 40 x 90 cm 450:-

Harmoni, 40x40 cm, 350:-

Skogsgläntan, 40x40 cm 350:-

Universum, 40x40 cm. 350:-

Hjärtats poesi, 30x30 cm 300:-

Glädje, 30x30 cm 300:-

Nyckeln till mitt hjärta, 30x30 cm 300:-

Fönster mot världen 20x50 cm 300:-
 
(Om du klickar på bilderna kan du se tavlorna i en större bild.... )
 
Önskar er en härlig Onsdagskväll!
 
Kram Aase ♥

Inga kommentarer: