torsdag 15 augusti 2013

Vilken skatt jag har i min blogg.... ♥


Hittade dessa klokord på facebook idag, hade egentligen tänkt ha den bilden med på min andra blogg. Men av någon anledning började jag läsa inlägg som jag skrivit för länge sedan här i denna blogg. Jag blev så berörd, av alla kommentarer jag läst. Livet har inte alltid varit enkelt, men under min tuffaste period i livet april 2010 till i vintras har alla bloggläsare gett mig så mycket feedback och stöttning. Kärlek, värme och omtanke! Heja rop och uppmuntran.... Jag blev så varm om mitt hjärta, samtidigt som jag kände vilken styrka jag byggt upp. Tänk vad jag kommit långt och så mycket jag gjort av mitt liv. Sålt huset jag bott i under 17 år, flyttat till lägenhet i staden, påbörjat kompetensutbildning till Ateljerista, bytt jobb!! Jag har gått målarkurser, hållt i scrap- och kortkurser. Dessutom har jag har gått mindfulnessutbildning och haft en konstutställning och hållt i minst två scrapträffar/år med 30 - 60 deltagare. Jag har varit ute på gungflyt, jag har ramlat ner under dyn, rest mig upp och hamnat under ytan igen. Jag har rest mig, gått in i väggen och nu är jag ute på fast mark igen :) Jisses vad stark jag är!!! I nuläget mår jag bra, jag gör det jag vill och känner för. Lärt mig lyssna på kroppen, njuter livet en stund i taget, glädjer mig åt det lilla i det stora! Jag umgås med de som ger mig energi och som jag utvecklas med. Jag har vunnit högsta vinsten, jag är chefen över mitt eget liv!
 
Life is good!