onsdag 2 oktober 2013

Glädjen i att vara kreativ

Ett födelsedagskort till en speciell vän ♥
 
Åh, nu är jag  ifas med det kreativa, sitter en stund varje dag vid mitt matsalsbord och knåpar ihop lite kort. Det är ju så att det är kort som gäller just nu :) Efter helgens scrapträff så har jag åter hittat tillbaks till korten med mycket fina papper och så som pricken över it en fin text stämpel. Jag köpte nämnligen fina ny dies hos Pysselskafferiet.
 

En ny vikning är alltid extra roligt, detta är ett 6" x 12" cardstock som jag bigade på 3 1/4" och på 4 2/4" det blir en tre vikning omlott :) Glömde fota insidan men det kan säkert komma i ett annat inlägg.
 
Det är en glädje att kunna vara kreativ, man fyller på sina olika energidepåer och får kraft att orka lite mer av allt det där andra man behöver göra. Just nu njuter jag av olika kreativa projekt.
 
Crea Diem - Skapa dagen ♥
 

Inga kommentarer: